søndag den 18. april 2010

ironman syd afrika

så e vi nået til 3. dagen på min tur til port elizabeth sydafrika og jeg var ud og køre ruten igen og vinden var hård men lidt anderledes end sidst og jeg håber at på race dagen vil vinden være den samme det giver mindst belastning og størst udbytte af ruten. jeg føler mig stærkere og stærkere dag efter dag og jeg holder stadig fokus på en hawai kvalifikations slot, koste hvad det vil. solen har skinnet hele dagen idag og det er dejlig varmt, resten af dagen står på sol mad og afslapning, det kan jeg godt klar. på tirsdag ankommer Aleksandar Sørensen hertil og det skal nok blive snakket tri og strategier, lige nu bruger jeg meget tid med ejeren af guesthouset han er græker og har enorm god humor, så jeg får grinet lidt i løbet af dagen når jeg ikke træner. han lovede mig at løbe med en dag inden jeg skal hjem til danmark, det skal nok blive sjovt.
der er begyndt at komme en del triathletter til byen, en del køre ud og teste deres grej og der bliver kigget meget når jeg passer dem med cerveloen og de nye 808 zip hjul det ser blæret du. jeg har trænet med men nye CEP tri dragter og de er kanon, de sidder rigtig godt og meget behagelig at have dem på. jeg er special glad for lommerne i låret og bagved som sidder ret lavt så man kan nå dem under løbe turen. imorgen skal jeg kun træne lidt løb, hav svømning og core træning og så står den på massage og afslapning resten af dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar