tirsdag den 20. april 2010

ironman dag 6

så er jeg tilbage igen. idag har været en dejlig dag med start i havet hvor vinden sat gang i bølgerne og jeg kæmpede mig igennem vinden og bølgerne, man er vel en ironman. det blev til en times halv hård svømning med indbygget hård intervaller undervejs for at få puls lidt up på konkurrence niveau. dereftet stod det på en omgang frokost i solskin hvorefter jeg tog ud og cyklede cykelruten sammen med men god ven Aleksander han ankom nemlig idag fra cape town hvor han har opholdt sig i 6 uger for at forbereder sig til denne event. jeg må nok sige han ser skarp ud, og jeg tror han kommer til at køre godt på søndag, jeg glæder mig på hans vegne. efter massagen igår kan jeg mærker en markant forbedring i benene idag, det er ikke så tunge og stive mere, så imorgen står det på lidt svømning og massage og sol resten af dagen, glæder mig. i aften skal barca spille og det kommer til at gennembanke inter milan ud af banen og det glæder mig til at se, vi har arrangeret et tv i stuen så vi alle kommer til at se kampen sammen iaften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar