mandag den 19. april 2010

ironman syd afrika dag 5

så er vi nået til 5. dagen og der er kun 6 dage tilbage til the big dag. jeg har hørt hjemfra idag at lufthavnen i københavn stadigvæk er lukket og ingen kan flyve derfra. jeg har ondt af de mennesker som jeg kender som burde være her i syd afrika og slet er ankommet endnu. jeg var så heldig at jeg tog afsted om onsdagen og det var det sidste fly fra london til Johannesburg. men spørgsmålet er kan jeg komme hjem, det må vi vente at se.
idag har været en stille og rolig dag, jeg løb 40 min i jævn tempo 4:35 både ud og hjem det blæste meget på hjem turen men jeg kunne sagtens holde tempoet og pulsen uden problemer. og inden aftensmaden fik jeg en times massage og det var dejligt. det startede med at være pinefuldt men bagefter bliver man afslappet og jeg bliver flyvende imorgen når alexander kommer. vi skal nok ud og køre cykelruten sammen. ellers har dagen været en stor jagt sammen med george ejeren af guesthouset hvor jeg bor efter mango og vi fandt ingen ting. til gengæld fik vi god kyllingschnitzel med flødesauce og salat til aftensmad og det smagt dejligt. folk her er meget venlig og det behandler mig som en af deres egen og det giver tryghed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar