lørdag den 24. april 2010

ironman south afrika dag 8

så er cyklen tjekket ind og poserne pakket og afleveret i skiftezonen. så er der kun få timer tilbage før slaget på Hobie beach, Port Elizabeth syd afrika går i gang. benene er trimmet og udhvilet, hjertet slår hårdt af spændingen og hoved holder fokus på målet.
imorges kom jeg ud og cyklet en 20 minuters tid for røre mig lidt og teste udstyret og træne skift, derefter løb jeg 15 min hvor den første km var i racepace og resten let løb. jeg følte mig virkelig klar. resten af dagen bruger jeg på at slappe af.
imorgen har de lovet solskinsvejr med vind og 25-30 graders varme. svømning kan blive hård og det glæder mig til og cykling bliver hård i modvinden og op ad bakkerne men resten af vejen bliver med vinden fra siden og bagfra, hvilket skal der fyres af. jeg er nødt til at køre taktisk, ellers bliver cykling for hårdt og det kommer til at koste på løbet, og jeg satser alt på løbet. jeg mener mange kommer til at køre hård mod vende punktet, hvor vinden er hård lige i panden. målet med dagen imorgen er ikke en hemlighed, jeg satser på en podie plads i min agegroup, og jeg håber at kunne komme i mål inden den første dame, hun kørte 9:16, hvilket er en hurtig tid, men jeg er ambitiøs og i god form og har en god plan., men det vil dagen vise. stævnet vises live på ironman.com fra klokken 07:00 om morgen dansk tid.
jeg vil bede alle der følge med her på siden at kydse fingre for mig og jeg vil ikke skuffe jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar