torsdag den 22. april 2010

ironman south afrika dag 7

tiden er ved at nærmere sig the big day og jeg føler mig klar. jeg kom ud og svømmet med i havet hvor det blæste rigtig meget og det regnede helt vild, men man er vel en viking. jeg fik svømmet en masse intervaller med høj intensitet samt øvet mig i strand start og ud af vandet, da de sidst 80m er meget lavvand så man kan ikke svømme helt ud, så det er vigtigt man øver sig i delfin håb og lære at udnytte bølgerne. senere på dagen cyklede en 90min pass hvor jeg kørte enkelt intervaller med høj intensitet, hele cykelturen var i storm med masser af regn, og jeg var så klog så jeg tog hverken ærmer eller vest eller regnjakke med men man skal bare køre lidt stærkere så holder man varmen og mentalt er jeg meget klar. derefter løb jeg en 30 min. tur hvor jeg havde 3 x 500m intervaller i 3:30 tempo og det gik rigtig godt, alt forarbejde er gjordt, jeg er i mit livs bedst form og jeg føler mig rigtig tændt for at give den gas på søndag. jeg har aldrig været så velforberedt som denne gang, så der er ingen undskyldninger, det er et spørgsmål om vilje. jeg fik min sidst massage igår aftes så musklerne er bløde og afslappet. more to come tommorow stay tuned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar