torsdag den 4. oktober 2012

back on track

så er jeg tilbage på sporet og begyndte at træne stille og rolig igen. jeg har skiftet arbejde og det ser meget godt ud, jeg kommer til at have mere tid både til familien og træning naturligvis.
de sidste mange år har jeg trænet alene, da jeg ikke kunne få min træningstider til at passe med klubbens eller vennerne, men noget anderledes denne gang, jeg har fået en fast trænings makker, som giver mig kamp til stregen og aldrig giver op. det er min dejlig søn Affou. han er blevet 10 år og kan godt give sin gamle far motivation til at komme ud og fyr den af efter arbejdet. vi cykler og løber sammen og det er dejligt at kunne træne med ham, dog svømmer han sammen med svømmeklubben og jeg tager i svømmehallen om morgenen inden arbejdet. målet er at komme af med de ekstra vægt og træne regelmæssigt, så jeg kan begynde at køre efter fast program mod forhåbentlig VM langt i frankrig den 1. juni eller Øresunds challenge og senere challenge Barcelona i september næste år. lad os nu se, men jeg er optimistisk og glæder mig meget.
vises derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar