torsdag den 16. september 2010

Challenge Barcelona 16.09.2010

16.09.2010: Tiden nærmere sig Challenge Barcelona og jeg glæder mig helt vild, jeg savner at konkurrere igen, efter en stille periode siden DM lang i starten af august.
Træningen går meget godt og Ramadan er overstået så nu kan jeg træne fuld mængde igen, og fik jeg allerede udnyttet mig af i weekenden. lørdagen startede med en tur i svømmehallen sammen med familien og håbede i våddragten og svømmet 2x2000m og de blev klaret på 14:15 pr. 2000m med 45sek pause. om aftenen har løbet 2 timer og jeg nåede lidt over 26km, så var jeg færdig for den dag. dagen efter stod jeg op og fik cyklet 180 km med 2x60km i IM pace, av der var langt hjem bagefter, i sillende regnvejr fra helsingør over gilleleje.
I denne uge vil jeg blande intensitet og mængde, og det glæder jeg mig til at se resultatet af. allerede nu kan jeg se at de første 3 dage i denne uge er gået kanon godt og tiderne er bedre en dem jeg havde inden Ironman Frankfurt, og det er meget mere blæsende for tiden. så de næste halvanden uge bliver meget spændende at følge formen.
jeg tager afsted til Barcelona torsdagen inden stævnet og jeg fik logget min god ven Brain til at tage med efter en meget kort verdensrejse. jeg glæder mig til at rejse sammen med ham igen, jeg er sikker på at det kommer til at blive enorm hyggeligt. der vil i hvertfald blive drukket masser af kaffe latte og spist masser af kager, men først efter stævnet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar